Wysyłka i zwroty

Wszystkie wysyłane produkty zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczyć, tak aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przyłożymy wszelkich starań, żeby zamówienie wysłać do Ciebie w ciągu 24h (w dni robocze) od złożenia zamówienia. Odbiór osobisty zostanie z Tobą indywidualnie ustalony.

Opcje dostawy

Przesyłka kurierska - realizowana za pośrednictwem firmy DPD, po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal). Koszt takiej wysyłki to zawsze 17,00 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa- realizowana za pośrednictwem firmy DPD. Za zamówienie zapłacisz kurierowi odbierając przesyłke (gotówką). Koszt takiej wysyłki to zawsze 21,00 zł

Odbiór osobisty - istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z 3 punktów na terenie Krakowa:

1. ul. Łepkowskiego 3 (Prądnik Czerwony)

2. Centrum Handlowe M1 Kraków al. Pokoju 67

3. ul. Krupnicza 6 (Stare Miasto)

Wszystkie wymienione punkty są jedynie punktami odbioru, nie prowadzimy w nich sprzedaży stacjonarnej, dlatego po złożeniu zamówienia poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odebrania. Odbiór osobisty jest zawsze DARMOWY

Uszkodzona przesyłka

99,5% przesyłek dociera do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety pozostaje jeszcze 0,5 % które takiego szczęścia nie miały. Dlatego pamiętaj, żeby przy odbiorze paczki zawsze dokładnie sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka nie jest uszkodzona. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół uszkodzenia, który jest podstawą do reklamacji. Będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.  

Zwrot

Jeśli nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz je zwrócić wciągu 15 dni od daty otrzymania. Wystarczy poinformować nas o chęci zwrotu wysyłając wiadomość na adres: sklep@krakowskistrych.pl i odesłać zakupione produkty na adres:

CAFFETTIERA

al. Pokoju 67

31-580 Kraków

tel.: 502 780 647

e-mail: sklep@krakowskistrych.pl

Produkty należy zwrócić wraz z paragonem. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Po otrzymaniu Twojej przesyłki, na wskazane konto prześlemy zwrot pieniędzy za zakupione przedmioty. Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie.