Wysyłka i zwroty

Wszystkie wysyłane produkty zawsze staramy się jak najlepiej zabezpieczyć, tak aby dotarły do Ciebie w nienaruszonym stanie. Przyłożymy wszelkich starań, żeby zamówienie wysłać do Ciebie w ciągu 24h (w dni robocze) od złożenia zamówienia. Odbiór osobisty zostanie z Tobą indywidualnie ustalony.

Opcje dostawy

Przesyłka kurierska - realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU). Koszt takiej wysyłki to zawsze 16,00 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Przesyłka kurierska pobraniowa- realizowana za pośrednictwem firmy DPD lub Inpost. Za zamówienie zapłacisz kurierowi odbierając przesyłkę. Koszt takiej wysyłki to zawsze 20,00 zł

Odbiór w paczkomacie - realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Po opłaceniu zamówienia z góry (przelew bankowy, PayPal, PAYU) przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu. Koszt takiej wysyłki to zawsze 9,50 zł. DARMOWA DOSTAWA przy zakupach za minimum 300,00 zł

Odbiór w paczkomacie pobranie- realizowana za pośrednictwem firmy Inpost. Przesyłka zostanie wysłana do wskazanego paczkomatu, a zapłacisz za nią przy odbiorze (kartą płatniczą). Koszt takiej wysyłki to zawsze 14,00 zł.

Odbiór osobisty - istnieje możliwość odbioru osobistego w jednym z 3 punktów na terenie Krakowa:

1. ul. Łepkowskiego 3 (Prądnik Czerwony)

2. Centrum Handlowe M1 Kraków al. Pokoju 67

3. ul. Krupnicza 6 (Stare Miasto)

Wszystkie wymienione punkty są jedynie punktami odbioru, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZAKUPU W NICH PRODUKTÓW ZE SKLEPU INTERNETOWEGO, dlatego po złożeniu zamówienia poczekaj na potwierdzenie, że Twoje zamówienie jest gotowe do odebrania. Odbiór osobisty jest zawsze DARMOWY

Istnieje możliwość umówienia się na obejrzenie naszego asortymentu przed zakupem po kontakcie telefonicznym pod nr: 502 780 647

Uszkodzona przesyłka

Blisko 100% przesyłek dociera do klientów w stanie nienaruszonym. Niestety, pomimo wszelkiej staranności jaką przykładamy do zabezpieczenia wysyłanych produktów, zdarzają się pojedyncze przypadki w których paczka zostanie uszkodzona. Dlatego pamiętaj, żeby przy odbiorze paczki zawsze dokładnie sprawdzić ją w obecności kuriera, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń zewnętrznych. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia, należy spisać protokół szkody, który jest podstawą do reklamacji. Będziemy wdzięczni za poinformowanie nas o zaistniałej sytuacji.  

Zwrot

Jeśli zakup był dokonywany na osobę prywatną, a nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwać zawsze możesz je zwrócić wciągu 15 dni od daty otrzymania. Produkty należy zwrócić wraz z paragonem. Zwracane produkty nie mogą nosić śladów użytkowania i muszą posiadać wszystkie oryginalne metki. Zwroty nie dotyczą produktów wykonanych na indywidualne zlecenie. Szczegóły warunków zwrotu znajdują się w regulaminie sklepu